LOGIN:
» Register «» Lost password? «

 


» News
» Members
» Wars
» History
» Výlevy

» Reports
» Demos
» VQ3 Guide
» Unsortable

» Awards
» Contact
» Guestbook

» Register




Toto určitě není pokus o ?ádnou reklamu, ale spí? pokus o to, aby se ná? poskytovatel internetového připojení nad sebou trochu zamyslel.
Ka?dý v této době asi ví, co společnost UPC Česká republika, a. s. představuje. Poskytuje nám kabelovou televizi, ve více ne? 80ti českých městech a je zároveň zprostředkovatel, cituji: "Nejoblíbeněj?í a nejpopulárněj?í slu?by Mistral", co? je vysokorychlostní, nonstop připojení k Internetu v Praze a v Brně. Určitě si na první pohled říkáte, ?e nemů?ete mít doma za tu cenu nic lep?ího. Dovolte mi, abych Vás vyvedl z omylu.
Slu?by UPC vyu?ívám u? několik let a dosud jsem se nesetkal s něčím takovým jako teď. Před několika měsíci začaly internetové slu?by této společnosti poněkud "kolísat" (samozřejmě do toho nezahrnuji v?echny problémy a potí?e, které jsme s nimi doposud vytrpěli - je jich nespočetně). Okam?itě se nám to projevilo na pingu (hlavně na uploadu, který je právě důle?itý pro hraní her přes internet. Upload mimochodem v této chvíli dosahuje pouhých 50ti - 60ti kbit/s, co? je pořád méně ne? má iSDN, tak?e si asi doká?ete představit to zpo?dění) a očekávali jsme aspoň nějaké to vyjádření k dané situaci. Bohu?el jsme se nedočkali ani jediné věty na jejich, "jinak velmi aktualizovaných" stránkách, a tak jsem se rozhodl tam zavolat. Po 15ti minutovém čekání na lince a po poslechu té stra?né písně, co Vám tam hrají, kdy? zrovna čekáte na přepojení k operátorovi jsem myslel, ?e ten telefon snad rozmlátim. Nakonec jsem se dočkal a byl jsem spojen s operátorem (člověk, který vyřizuje telefonáty zoufalých hráčů počítačových her, člověk, který sice umí psát na klávesnici v?emi deseti, ale ani za mák nerozumí Internetu), který mi začal vysvětlovat situaci přetí?ené optické sítě po celé Praze a já se nastačil divit. Po dlouhém telefonátu při?la ta osudná otázka.. "kdy to hodláte opravit?" a bylo mi řečeno, ?e do konce února. Dobrá, řekl jsem a zapomněl na to. Před necelým týdnem jsem se rozhodl, ?e tam zkusím zavolat a zeptat se, jak jsou na tom s tím upgradem sítě. Odpověď, kterou jsem dostal, byla méně ne? uspokojující. Dozvěděl jsem se toti?, ?e ji? zmíněná porucha optické sítě, byla úspě?ně v na?í lokalitě opravena, v ten moment jsem nechápal co se to děje, zda sním, či bdím, proto?e nám to neustále lagovalo. Kdy? jsem se sna?il v klidu operátorovi vysvětlit, ?e to opravené prostě není, tak mi polo?il telefon a to byla poslední kapka. Od té chvíle se tam sna?íme volat ka?dý den a aspoň po telefonu zkou?íme přimět tyto "ochotné" operátory a je?tě "ochotněj?í" techniky, aby s tím začali něco dělat. Nedávno jsem mluvil s jistou slečnou (zřejmě operátorka, zároveň se jí chci omluvit, ?e si nepamatuji její jméno), která projevila jistou část snahy a pokou?ela se problém vyře?it. Ov?em celodenní monitorování na?í ulice (uRbánkova) bylo zbytečné, z 30ti tisíc packetů se ztratilo pouhých 50, co? je v normě a my byli zase tam, kde jsme skončili, na začátku.
Dnes jsem se znovu odhodlal a vytočil číslo Zákaznického centra UPC. Znovu jsem na ně apeloval a ptal se jich, co s tím hodlají dělat. Nečekaně neměl operátor ?adné argumenty a říká mi, ?e vá?ně neví co s tím. Odvětil jsem mu silněj?ím tónem, ?e já vím, co s tím uděláme a přikázal jsem mu, a? mě okam?itě přepojí na někoho nadřízeného nebo rovnou na ředitele, proto?e tohle hodlám ře?it, kvůli jejich - dovoluji si říct BLBOSTI - prohráváme v?echny turnaje, a? u? jde o ty zahraniční, či české. Dotyčný operátor mě nechal na lince čekat dal?ích pět minut, aby mi potom mohl říct, ?e se v celé budově nenachází ani jeden nadřízený a ujistil mne, ?e, jakmile se nějaký nadřízený uká?e, určitě se mi do zítřka ozve. Tento "?vást" samozřejmě neberu vá?ně, proto?e těmto lidem u? nevěřím ani slovo, a proto budeme nuceni nav?tívit Zákaznické centrum a pokusíme se tento problém vyře?it osobně. Náv?těvu UPC plánujeme na pří?tí týden, tak?e kdokoli z Prahy, kterému UPC dělá stejnou neplechu jako nám, a? se mi určitě ozve na mail. Čím víc nás tam pude, tím víc se tímto problémem budou zaobírat (doufejme :/).



Pro přidání komentáře musíte být přihlášení

é Login najdete nahoře na této stránce é


 


rip  
rip  
10. výročí !  
10. výročí !  
10. výročí !  
10. výročí !  
10. výročí !  

 

tyfoon vs wh3nom  
Krysa vs Wh3nom  
[TA] vs FA  
[TA] vs Dinhz  
Wh3nom vs Draven  

» More...

by [TA]Tyfoon 
by [TA]Tyfoon 
by [TA]X|cht 
by [TA]Cypp 
by [TA]X|cht 

 

Online visitors: 1
All visitors:
Registered users: 864

samo
[Výsledky]
    
Stránka vytvořena za 0.029091 sekund!
Za komentáře na těchto stránkách neneseme ŽÁDNOU odpovědnost